fredag 29. januar 2010

trallala

Jaja.Så var det fredag igjen da.
Jeg sitter i stua til bøddi sammen med han og Michael og Anders.
Vi var ppå torsdagsklubben i går.
Så var det nach som gled over i vors.
I kveld er det Trulz & Robin på Villa.
Seff skal jeg dit.
Seff <3 jeg de for de er mine favoritt djs i hele verden.
Dessuten så er det bursdagen til Jen a.k.a. Electric lane.
Det ser ut som en ok helg.

Det er litt rart hva man egentlig liker å snakke om.
Alle vil høre at naboen har litt problemer og godter seg gjerne over det.
Det selges jo sladderbladwer for mangepenger hver uke.
Hvem leser disse bladene da?
Joda, det smerter kansje å få det midt i fleisen, men det er du og jeg.
Manne og dama i gata.
Det er du og morra di.
De er overalt.
På venterom, og ellers der man må vente.
Selv om det meste er vridd og vendt på, og masse er ren løgn, så sluker man det rått likevel.
Så ha en fin kveld.
Så skal jeg fortelle deg neste gang hva som skjedde med hun dama som var så vrang på trikken ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar