tirsdag 5. januar 2010

Hei hEi heI

Det som nå skal fortelles er en for bøkene.
Det er ikke ofte at Facebook redder liv, men i dette tilfellet har det det.
Det har seg sånn at jeg sitter pålogget som vanlig.(smell).
Inn på inbox tikker det inn en beskjed fra Marthe.Hun står fast på helsfyr etter å ha besøkt en venninne.Men t-banen har kjørt fra henne.
Delvis fordi hun var i fin form, delvis fordi venninnen ikke ringte etter ti minutter som ble forseglet med ett slapt ja.
Jeg er uten penger på telefonen,og jeg sliter.Jeg tror jeg dør.Det er BARE Facebook som funker.
Kan du sende en sms til dette nr xxxxxxxx?
Så sendte jeg en sms men hun ri8ngte ikke til Marthe.
Så skjedde masse.
Så ender det med at jeg guider henne ved å sende meldinger på hennes Facebook, for det er det eneste vi kan kommunisere igjennom.
Det endte opp i 47 mendinger frem og tilbake, 49 minutters gange/lett jogg A.K.A all-trimmen-for-2010-i-en-jafs.
Så kom hun hit og hun fikk fin form igjen og en dyne og en rodeløkka-latte-faenskap.

Nå sitter vi i sofaen og martHe er med en dyne om livet og begynner å få i seg.
varmen.
Og grunnen til at jeg ikke ringte henne er at det er noe kødd med telefonen min.

Nå ler vi for marthe er varm.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar