mandag 18. januar 2010

Erlend klarte det ikke.

Jaja.
Nå er det mandag.
Det er to dager etter lørdag, og dagen etter søndag.
Lørdag var jeg som kjent med på "Vil du bli millionær".
Det var ye venting.Sminking.Gjenomgang på hva vi skulle gjøre.
Prøvespilling i studio.
Middag.
Da det omsider var game on, og jeg skulle teste mine egenskaper, var inngangsspørsmålet:
Ranger disse hendelsene fra først til sist.
Jeg husker ikke hva alle alternativene var, men det var OL på Lillehammer, første romfergeopskyting og to andre.
Alle trykket feil.
Inkludert hun som klarte å trykke riktig, trodde hun hadde trykket feil.
En sjangse igjen.
Sett disse byene i rekkefølge fra nord til sør:
a: Harstad
b:Hammerfest
c:Narvik
d:Bodø
Jeg trykka feil her og jeg.satte c og d på feil plass.
Jaja.
Hva skal man si da?
Jeg gjorde mitt beste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar