mandag 4. januar 2010

Sagaen om Erlend

Nå hadde jeg tenkt å skrive litt om hva som har skjedd i dag.Men det første jeg legger merke til, er at jeg ikke lenger kan velge farge på skriften jeg skriver.
WHY?????
Det synes jeg er skikkelig dust.
Jeg tenkte nemlig å skrive i gult.
Festen i går sitter enda i, og når mamma ringer klokka 11 eller noe (for tidlig) for å ønske godt nyttår, så svarer jeg på autopilot.
(Sorry mamma).

Størmer Steira gikk seg inn i teten igjen i Tour de ski for damer.

Jacobsen ble igjen best av de norske hopperne i tredje renn i hoppuka med sin 5 plass.(10 plass i sammendraget).

Maren viste meg en link til en forfatter som vistnok skriver hilarious funny.
Sjekk ut tuckermax.com

To av vennene mina er begge på nattevakt.Har snakka med de begge to.

Gikk en tur på Blå på for en dose søndagsjazz.Alltid koselig.Der var Theas venninne Kristine den blide.Og Emma og Paulina.Og maiken, siri, en kar på nyttårsmiddagen og en chick til fra samme middag jeg ikke husker hva heter.


Nå skal jeg snart sove.Og snorke.Og drømme.Inshallah <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar