søndag 10. januar 2010

Tomme tønner






Det å gå på kino er det lenge siden jeg har gjort.
Jeg hadde helt glemt hvorfor og gledet meg litt til å gjøre det i dag.
På impuls seff, sammen med bøddi.
Jeg var hos han først, vi spiste opp den deilige hjemmelagede pizzaen som jeg og Gea My lagde i går.
Med salat.
Når vi kom oss til den nye kinoen som ligger ved sannergata, "Ringen", så kom jeg på hvorfor jeg ikke har vært på kino på lenge.
Det er en såpass "smart" løsning de har, som gjør at alle aom skal se en film, uansett sal er nødt til å presse seg sammen og gå som en flokk sauer, ned den samme trappa, uansett.
Det er på grensen til kaotisk og klaustrofobisk.
Man som jeg hater det der.
Når vi først fikk revet av billettstumpene av vakten, så sier han at det er en halv time til filmen begynner.
Så da går vi inn da, først av alle og finner våre plasser.
Filmen er som sagt helt ok.Man ler litt innimellom, men de som satt på 10 ende rad har tydelighvis ikke sett en morsommere film.
De lo hele tiden.
100 bols for kino i 2010 er 50 for dyrt.
Vår sal tok 250 pers.ganger du det med 100 blir det 25000,- brutto.+snop.
You do the math bro..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar