lørdag 16. januar 2010

Vil jeg bli millinær? Seff, jeg skal i alle fall prøve.

Ja, da sitter jeg her da.Midt på natten.Tenker på at jeg skal hente ett par nye sko.
De skal jeg bruke i sendingen litt senere på dagen i nydalen.
Jeg skal møte opp klokken 14, og være der til 21.Det er ganske lenge.
Jeg får middag og forfriskninger.De vil med det si at de tar vare på meg.
Tv2, tar vare på meg.
Hadde jeg kommet fra ett annet sted enn Oslo, hadde jeg fått fly/hotell.
Det hadde egentlig vært ganske smud å fått det likevel.
Men sånn er det ikke.
Hva vi skal gjøre i tiden fra 14-19 aner jeg ikke.
Det er sikkert mye info og sånt.
Det er sikkert mange spente publikummere og som synes det er vel så spennende.
Nå har jeg sittet i tre dager på deichman, og lest meg opp på historie, siden jeg tenker det er det jeg er svakest i.
Det var litt rart og sitte på en pult alene, og rundt deg sitter masse andre studenter.
Som faktisk studerer.
Jeg fikk litt flaxhback fra skoletiden.
Men.
Denne gangen føltes det mer komfortabelt.
Jeg leser jo frivillig.
Dessuten synes jeg det er en tilfredsstillelse (skrev jeg det rett?) å faktiak fylle ut huller i min viten som faktisk er meget så interessant.
Jeg håper jeg klarer å komme i stolen.
Jeg håper det så sinnsykt mye, og jeg føler meg så klar jeg kan bli.
Kan egentlig dagen gå på skeis med nye blå sko?

TVI TVI TVI TVI

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar