tirsdag 12. januar 2010

MEGAQUIZ


Yo peeps.
I dag var jeg med på Megaquiz som går på Tvn.
Der var fint vær (ja jeg snakker om været) og rent vårlig.
Solen varmet, og det var mye mildere enn den strenge kulden vi har hatt her i de siste dagene.
Da jeg kom til studio, var jeg litt nervøs og lånte dassen for å tisse.
Det var bra.
Og digg.
Min motstander var en gjenganger på sånne quiz og var en ihuga solig bygd kar på 50+
Han gikk for toppremien på 15000,-
Da må man nå 700 poeng.
Jeg var ikke så aller værst, men måtte gi tapt.
Jeg fikk 390.
Fattige ti poeng unna ett par sko.
Han skulle visst til Vesterålen og besøke sønnen sin.
Dessuten luktet han gammel skosåle og jeg fantaserte om at han er en skikkelig gris, som har søppel overalt i leiligheten.
Men hva vet vel jeg.
De sa de skulle plukke ut en dum blondine til meg, neste gang.
Neste gang.
Da er det jeg som vinner 15000,-
Og ikke den "fine" røde t-skjorta som dt står MEGAQUIZ på.
Man.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar