søndag 10. januar 2010

nada tv+nett 48t

Jeg tror kulden tok livet av get sitt signal til denne blokka.Hverken nettet eller tv har fungert på nesten to døgn.
Jeg ser jo end el på tv, og bruker nettet ganske mye, så du lurer vel på en som meg har gjort i denne "vanskelige" tiden.
Vel.Vi har vært ute og gått i byen.Bare bittelitt da siden det er så kaldt.
Vi har lagt puslespill mange ganger, lekt masse inne og vasket klær.
Vi lagde hjemmelagd pizza i går og skulle egentlig få besøk, men det ble bare krøll.
Vi har sett på endel filmer, Charlie og sjokoladefabrikken, Natt på museet, Franklin+++

I går la vi oss når klokka var ni.
Det var rart for min del siden jeg jo er oppe til alle døgnets tider, og sover som regel kortere enn 12 timer i strekk, så jeg våknet flere ganger før frokost i dag klokka 9.
Vi lagde egg og bacon.
Gea er en notorisk tv-slave (ja hun har sine dårlige sider) men hun aksepterte lett at vi ikke kunne se på noe.
Ikke på tv og ikke på nettet.
Det gikk lettere enn fryktet.
Nå har jeg fått tømt meg for denne gang, men jeg kommer tilbake.Bare vent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar