lørdag 23. januar 2010

tralala

Nå har jeg ikke skrevet på noen dager.
Det skulle jeg vel egentlig gjort.
Beklager.
Men jeg skriver nå.
Så hvis du følger med hver dag så har du ett rykende ferskt innlegg her.
Torsdag bar jeg sammen med bøddi og Michael.
M hadde bursdag og vi feiret.
Det var fett.
Fredag, i går altså, så dro jeg på villa.
Tore Jazztobakk spilte opp til dans.
I dag er det sunkissed.
Spencer Parker skal spille.
Det blir sykt fett.
Nå er det tacomadness hos bøddi.
Maten er klar.
Jeg er klar.
Bøddi humrer mens han legger på maten sin.
Han konser.
Vi har det bra.
Vi er venner og har det bra.
Sees på Sunkissed?

2 kommentarer:

  1. ja den taco´n var nice gitt
    m

    SvarSlett
  2. HAHA NORSK BLOGG LOL!!!!

    själv e jag svensk XD

    www.finastebella.blogg.se
    www.starcarro.blogg.se

    SvarSlett