onsdag 6. januar 2010

Onsdag


En ting jeg vil skrive om i dag er at jeg lovde meg selv for en tid tilbake å bli flinkere til å legge inn innlegg, ikke bare om svada men om meg selv og livet mitt.
Har akkurat fått Gea My i seng, og sett på Vil du bli millionær-Hotseat.
Jammen glad jeg ikke er med i den versjonen.
Den er shitty og tilfeldig.
Jeg har lest masse unyttig info på Wikipedia for å prøve å presse inn noe mer i hodet.

Jeg tenker jo at, jo mer jeg prøver å komme over, så må jo npe sitte igjen hvis jeg har litt flaks.
Har jeg enda mer flaks, så er ett av de vanskelige spm. jeg får kanskje ett av de jeg faktisk kan svaret på.
Jeg og Gea My har spist fiskegrateng i dag med poteter, makaroni og gulrøtter som hun raspet.
Jeg synes jo det er viktig at vi spiser middag sammen, og gjerne noe vi begge kan være med på å lage.Da blir det desto mer spennende for henne å spise noe hun har vært med på å lage.
Hvis du trodde vi bare spiste jønkfud så får du tenke om igjen.
Det er noe jeg heller gjør alene.
Takes one for the team.
Kanskje du og burde gjøre det snart?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar