tirsdag 5. januar 2010

Toalettpapir.

Nå skal jeg snakke litt om toalettpapir.
Det finnes mang merker, mange farger og mange typer papir.
Du har det billigste, som jeg kjøper helt til de mykeste til mangedobbel pris.
Jeg har jobbet i MMI og på testsenteret der hadde vi en gang en dorulltest.
Ikke som du kanskje tror vi testet det,men vi dro inn folk fra gata som skulle synse og mene masse rart mot ett flaxlodd eller to.
Det kom frem mange meninger og min viten om doruller er nok en del rikere etter dette.

Jeg synes at doruller skal henge med papiret ut fra veggen.
Dette begrunner jeg med at det er lettere å få tak i.
Det blir ikke skrapt opp mot skitten på veggen (Ja den er skitten).
Og det ser estetisk penere ut.

Jeg synes at man skal bruke en bretteteknikk på "arkene" på rullen og ikke bruke masse på å krølle det til en ball og tørke seg.
Det er da overhodet ikke effektivt.

Jeg og Bøddi har nå spist biff med friterte potetskiver, saus, sukkererter, paprika, løk og champignon.

Jeg er glad jeg har dopapir.
Jeg er glad i mat og jeg er glad i bøddi.

Det er ett forbehold da, hvis du heter CHUCK NORRIS.Da bruker du det toalettpapiret som er avbildet under.

God tirsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar