søndag 3. januar 2010

JADDA

Det er rart med det.
Bursdagsfesten til Gaute*2 var en knallfest.
Det startet litt tregt, musikken kunne vært litt jevnere, kunne blitt mere klinings osv.
Men det var en bursdagsfest.Ting SKAL være litt på halv 5.Det er noe med sjarmen det.
Jeg snakka litt med han og han hadde hatt noen travle timer, som han sa.
Det er heller ikke noe rart, så mange mennesker han kjenner og har større kontaktnettvert (er det ett ord?) enn en pedo-ring.
Da er det på sin plass med fest.Kake.Hyggelige mennesker.Øl.Sprit.Cava.

Så var det deg da, din lille luring.Om du leser dette vet jeg jo ikke, men ikke lek med meg please.
Jeg er 30, og ferdig med frem-og-tilbake-lekene.
Jeg vet hva jeg vil, og har sagt det til deg.

Det som er bra med romjulen og nyttårsfestivitas for min egen del, er at det dagen derpå er enten hoppuke-hopprenn eller tour-de-ski-renn.
Det er digg å sløve på soffaen med dyne, solbærtoddy.Synes litt synd på seg selv, siden man våkner opp alene, men heller det enn noe man angrer på.
Men nuff said. Dusj next.

Oslove




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar